ברמאללה לוחצים על ביידן: לקרוא להקפאת הבנייה בהתיישבות

שלמה ריזל No Comments on ברמאללה לוחצים על ביידן: לקרוא להקפאת הבנייה בהתיישבות

המקורות הפלסטיניים ציינו כי גורמים אמריקנים מסרו להם שביידן שוקל להתייחס לכך בהצהרתו ולומר כי המשך הבנייה מסכן את פתרון שתי המדינות

צילום: הבית הלבן
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביקורו של הנשיא ביידן בישראל: ברמאללה לוחצים על הנשיא האמריקני לקרוא להקפאת הבנייה בהתיישבות, לכל הפחות מחוץ לגושים הגדולים. כך פורסם הבוקר (שלישי) ב"כאן חדשות". המקורות הפלסטיניים ציינו כי גורמים אמריקנים מסרו להם שביידן שוקל להתייחס לכך בהצהרתו ולומר כי המשך הבנייה מסכן את פתרון שתי המדינות.

בתוך כך, בעקבות פנייתו של השגריר לשעבר באו"ם, דני דנון – חברת קונגרס מטקסס החלה בהחתמת חברי קונגרס על עצומה הקוראת לביידן לא לבקר בביה"ח הפלסטיני במזרח ירושלים.

היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב, ג'ק סלאיבן הודיע אתמול כי ביידן יערוך פסגה עם מנהיגי ישראל, איחוד האמירויות והודו, אך לא ברור מתי היא תתקיים והיכן. עוד לדבריו, אם איראן תמשיך להפר את הסכם הגרעין ארה"ב לא תעמוד מנגד: "לאיראן יש אפשרות לבחירה. היא יכולה לציית או להגביר את הבידוד שלה בעולם".

סאליבן חשף: "יש לנו מידע מודיעיני שאיראן מתכננת להעביר לרוסיה מאות מל"טים תוקפים לצורך המלחמה באוקראינה ולצורך שימוש בהם תאמן חיילים רוסים".



0 תגובות